שירותי מיקור חוץ

אם אתם רואים הודעה זו, כנראה לא מותקן בדפדפן שלכם תוסף התוכנה פלאש.

שירותי מיקור חוץ (Outsourcing)

תחזוקה שוטפת ומקצועית של מערכות מיחשוב הקיימות כיום בשוק העבודה בישראל, איננה עוד עניין פשוט של מה-בכך, היא דורשת ידע, זמינות ופיקוח קבוע. אנו בחברת Control-it מספקים ללקוחותינו שירותי תמיכה לעסקים מיקור חוץ (Outsourcing) מקצועיים, ומקיפים בתחום זה. לחברת Control-it יש צוות מקצועי של מנהלי רשתות, מהנדסים וטכנאים מוסמכים ובעלי ניסיון רב.
ארגונים וחברות הנהנים משירותי מיקור החוץ שלנו מדווחים על היתרונות הבאים כבולטים במיוחד:

  • מקצועיות – ברגע שהטיפול במערכת המחשוב של הארגון מופקד בידי אנשי המקצוע של Control-it מנהלי ועובדי החברה מתפנים בלב שקט ובמלוא תשומת הלב לפעילות העסקית של החברה.
  • חסכון בעלויות – כשארגון מעסיק טכנאי רשת באופן עצמאי בד"כ הוא סופג עלויות נוספות של חברת IT חיצונית עבור עזרה בפרויקטים ו/או עזרה בתפעול השוטף של מערכות המיחשוב בארגון. אצלנו, הטכנאי של Control-it שתומך בארגון נהנה מגיבוי טכני קבוע  של מהנדסי, וטכנאי רשתות הרשתות הן ברמת התחזוקת רשתות השוטפת והן מבחינת תכנון פרויקטים עתידים.
  • נבצרות הטכנאי  – כשארגון מעסיק טכנאי רשת באופן עצמאי, הוא בד"כ סופג ימים שלמים ללא תמיכה, וללא מענה מהיר בנושאים שוטפים, כאשר נבצר מהטכנאי לעבוד (מילואים, מחלה, שונות). אנו בחברת Control-it  נערכים לכך שבכל מצב תהיה לארגון כתובת לפניה בעת הצורך. כל טכנאי אשר מוצב בארגון מעביר אחת לחודש חפיפה לטכנאי בכיר מתוך חברת Control-it, וזה דואג לעדכן את תיק הלקוח אשר שמור במערכת. בהעדרו של הטכנאי הקבוע תמיד ישלח טכנאי מחליף אשר מצויד בתיק לקוח מעודכן, ובצוות Helpdesk  שישמח לתת מענה וליווי עד פתרון התקלה.
  • היקף השירות – את היקף השירות לו הארגון נזקק, ניתן להעריך החל ממספר שעות שבועיות, וכלה בהיקף שעות של משרה מלאה. תמיד ניתן לשנות את היקף השעות בהתאם לצרכיו המשתנים של הארגון ומערכת מיחשוב שלו.